MEGOSZTÁS

A zsírégető torna leginkább egy „light-osabb” aerobikhoz hasonlít. A gyakorlatsorokat úgy alakították ki, hogy az ugrálások helyett inkább szapora lépteket iktatnak a gyakorlatok közé, hogy kíméljék az amúgy is terhelt izomzatot – írja az utisugo.hu weboldal.

Lássuk, miben is különbözik a zsírégető torna minden más mozgásformától. A hangsúly nem az intenzitáson, hanem a rendszerességen van, illetve nagyon lényeges, hogy legalább egy órát tartson egyhuzamban. Kellemes, halk zenével könnyíthetjük a mozgást, de csak oly mértékben, hogy azért izzadással fokozatosan égessük a zsírt. A zsírégetéssel párhuzamosan lassan, de biztosan erősítik a gyakorlatok az izmokat.

A zsírégető torna mellett az étkezésre is figyelni kell.

A legtöbb helyen a torna mellett külön tanácsadással is foglalkoznak, ahol egyénre szabott diétát állítanak össze a jelentkezőknek. Léteznek különféle zsírégető táplálék kiegészítők, amelyek hatékonyságáról lehetne vitatkozni, a lényeg azonban az, hogy önmagukban biztos nem használnak, így a diétát és a zsírégető tornát semmiképp sem kerülhetjük meg.

Ha zsírégetésről van szó, érdemes megemlíteni, hogy a zöld tea és az ananász rendkívül hatékony zsírégetők, ezekkel tehát fokozhatjuk a zsírégető torna hatékonyságát, főként azért, mert a torna után javasolt a bőséges folyadékfogyasztás. Ezen túl az ananászban igen magas a rosttartalom, amely a fogyókúrás étrend egyik alapvető összetevője.
A szemérmesebbek nem szívesen mutogatják felszedett kilóikat, még ha sorstársak között vannak is. Rájuk gondoltak, amikor külön könyvet jelentettek meg a zsírégető tornáról, amelyben a gyakorlatok leírása mellett étkezési tanácsokat is olvashatnak az alakformálók. Mindenestre a legcélszerűbb már holnap belevágni.

Forrás: utisugo.hu