MEGOSZTÁS
Forrás: pixabay.com

A foglalkoztatottak átlagosan heti 40 órát töltenek munkával. Az ewellnessmag.com egyik írása most arra hívta fel a figyelmet, hogy vannak olyan hatásos módszerek, amelyek megkönnyítik azokat a fárasztó és stresszes napokat, amelyekkel mindannyian találkozunk a munkahelyen. Míg nem tudjuk megváltoztatni a munkából eredő stressz mennyiségét, megtanulhatjuk pozitív módon kezelni a stresszt.

Fotó: pixabay.com

1.Csökkenti a munkahelyi szorongást, ha csak 5 percre is, de kimegyünk a friss levegőre és a természeti szépségekre fókuszálunk, mint a nap, a felhőképződés…

2.Lélegezzünk tudatosan! Vagyis koncentráljunk a levegővételre, töltsük fel a hasunkat levegvel csukott szemmel, majd lassan fújjuk ki a szánkon keresztül. Csináljuk ezt meg egymás után 3-szor, 4-szer, ha nagy a nyomás. Jobban fogjuk érezni magunkat tőle.

3.Masszírozzuk meg magunkat! Tegyünk a kezünket a nyakunk mindkét oldalára és körkörös mozdulatokkal masszírozzuk meg csukott szemmel néhány percig. Ez segít csökkenteni a sztresszt és felfrissülve fogjuk magunkat érezni.

4.Igyunk teát! A kamilla tea nyugtató hatású és még a köhögés ellen is gyógyír, a borsmente tea frissít és emésztési zavarokra is hatásos. Mindkét kezünkkel fogjuk meg a teás bögrét és lassan kortyolgassuk a teát. Hatásos lesz.

5.Godolkodjunk pozitívan és mosolyogjunk! A mosolygás endorfinokat szabadít fel az agyban, és jó hatással vannak a szervezetre. Ráadásul a mosolygás ragadós, átragad másokra is.

6.Mozogjunk! Álljunk fel a székükből és végezzünk néhány gyakorlatot. Például liftt helyett lépcsőn menjünk fel az irodánkba, sétáljunk egyet ebédszünetben, mert a mozgás csökkenti a stresszt, tisztítja az elmét és javítja a keringést.

Forrás: pixabay.com

7.Amikor csak lehet, fordítsunk időt magunkra! Meditáljunk, elalvás előtt az ágyban végezzünk nyújtó gyakorlatokat, és persze táplálkozzunk egészségesen.