MEGOSZTÁS
Forrás: pixabay.com

A popsugar.com egy Pilates edzője szerint akkor is megőrizhetjük szellemi egészségünket, ha épp nem tudunk sérülés vagy betegség miatt tornagyakorlatokat végezni. De hogyan? Ehhez ad most néhány ötletet.

Forrás: pixabay.com

1.Fókuszáljunk arra, amivel irányítani tudjuk az egészségünket. Ilyen a táplálkozás. Ha megfelelően táplálkozunk, a vércukor szintünk és hangulatunk is kiegyensúlyozott lesz.

2.Kezdjünk el valami újat! Az elmének aktívnak kell lennie, így érdemes belefogni olyasmibe, amit esetleg régebben elterveztünk, de eddig nem volt rá időnk. Kezdjünk naplót írni, elolvasni a vágyott könyvet, esetleg nyelvet tanulni. Mindezek segítenek mentális egészségünket megőrizni.

3.A sérüléstől függően lehetőségünk van bizonyos mozgások elvégzésére. Így fizikailag képesek lehetünk előre haladni.

Forrás: pixabay.com

4.Írjunk feljegyzéseket állapotunkról. Ha ezt naponta megtesszük, képesek leszünk látni a haladást, és megünnepelhetjük a kis eredményeket is.

5.Meditáljunk! A mély lélegzés hasznos lehet a pulzusszám és a stressz csökkentésében, és mentális tisztaságot biztosít.