MEGOSZTÁS

A cukor a nők legnagyobb ellensége. Sajnos amennyire egészségtelen, olyannyira finom is. A túlzott cukorfogyasztás számos olyan súlyos betegség előidézője lehet, mint a diabétesz, különböző szívzavarok, de akár egyes rákbetegségek is.
Úgy érzed, eljött az ideje, hogy tegyél a testedért, az egészségedért, és megtisztítod magad a cukortól? Had segítsünk a stylemagazin.hu cikkével, ahol a szerző összeszedte a cukor káros hatásait!
1. Készülj fel érzelmileg! Ne hamarkodd el, az ilyen jellegű életmódváltásra komolyan rá kell készülni mentálisan. Ha nem vagy teljesen elszánt, újra és újra bűnbe fogsz esni. 100 %-os bizonyosság kell, e nélkül nem fogod tudni magadra erőszakolni a diétát. Úgy nincs is értelme.

2. Készíts stratégiát! Ez olyan, mint leszokni a dohányzásról. Az ember általában tizenháromezerszer nekifut, mire talán végre egyszer sikerrel is jár. Ismerd meg és írd le azokat a stresszfaktorokat, amik arra késztetnek, hogy a cukorhoz nyúlj. Amikor legközelebb kiváltja valami az édesség iránti vágyat, fontold meg, hogy melyik utat választod: eltereled a figyelmed, helyettesíted a régit egy új (akár egészségesebb) szokással, vagy elcsábulsz és benyomsz egy egész tábla Milka csokit?

3. Ürítsd ki a szervezetedből a cukrot! Kezdésnek 3 napig távol kell tartanod magadtól mindent, amiben cukor található, még a természetes formában tartalmazó élelmiszereket is. Tehát 3 napig ki kell bírnod gyümölcsök, gabonafélék, tejtermékek, alkohol és hozzáadott cukor nélkül. Felmerülhet a kérdés, hogy ebben a 3 napban akkor mit is lehet fogyasztani a levegőn kívül. Reggelire tojás ajánlott, rántotta formájában is, ebédre saláta, akár tonhallal, vacsorára pedig fehérje: hal, csirke vagy tofu és zöldségek. A fogyasztható italok közé tartozik a víz, friss lime levével, a zöld- és gyógyteák, valamint a feketekávé hozzáadott cukor és édesítőszer nélkül. Ha ezt a a 3 napot túléled, utána jelentősen halványul majd a cukor iránti sóvárgásod.

4. Kezdj új életet! A kezdeti cukormegvonás teljesen más dolog, mint végleg hátat fordítani neki. Gyűjts össze minél több receptet, valóban akard, és kezdd el élvezni az előnyeit, hogy nem viszel be több káros anyagot a szervezetedbe. Haladj kis lépesekkel előre, mindig, amikor elérsz egy új szintet és már magabiztosan mozogsz rajta, akkor lépj feljebb. Alakítsd a konyhádat egy valódi paradicsommá, ahol élvezettel készítesz ízletes, ugyanakkor egészséges ételeket.

 

Forrás: stylemagazin.hu

1 hozzászólás

Comments are closed.