MEGOSZTÁS
Forrás: Hotel Moments Budapest honlapja

Év elejére esett a MABEUSZ (Magyar Beutaztatók Szövetsége) díjátadó évzáró eseménye, ami megbocsátható, hiszen a kollégáknak a remek szezon miatt akadhatott tennivalója a tavalyi év vége felé. A remek szezon tényét maga az elnök, Kálmán István, egyben a Liberty International magyarországi ügyvezetője közölte a február 8-i MABEUSZ-díjátadón hozzátéve, hogy a 2018-as év is ígéretesnek tűnik.

Forrás: Hotel Moments Budapest honlapja

2017 Vendéglátósa a pályáját 1992-ben a Gundelben kezdő Dallos Ferenc lett. A mára 18 vendéglátóegységet vezetőként, vagy társtulajdonosként felügyelő szakember úgy véli: sikerük a csapatmunkában és az ügyfélközpontúságban rejlik. „Ha mégis hibáznánk, engem mindig hívhatnak” – biztosította a beutaztatói plénumot.

2017 Szállodája a budapesti Hotel Moments lett. „Azonnali válasz és korrektség” – foglalta össze Kanel Gyula sikerük magyarázatát. „Amikor belép a vendég, megpróbáljuk elvarázsolni, élményt kínálunk” – tette hozzá a szálloda igazgatója.

Turisztikai termék kategóriában a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vehette át a 2017-re járó elismerést. „A külföldiek TOP-5 budapesti látnivalói közt legalább egy történelmi fürdő szerepel” – újságolta Czinege Szilvia, a tavaly fürdőiben több mint 4 millió látogatót fogadó vállalat értékesítési és marketing igazgatója.

Kültéri medence a budapesti Palatinuson Fotó: MTI/Buzák Noémi

Idén sem ül tétlenül a szövetség — derült ki Kálmán István idei terveket firtató kérdésünkre adott válaszából. Míg tavaly azt tűzték ki maguk elé célul, hogy megszilárdítsák helyzetüket az új idők, új, hazai idegenforgalmi mátrixában, addig 2018-ban megnyugtatólag szeretnék rendezni az éttermi áfacsökkentés fejében kivetett 4%-os turizmusfejlesztési hozzájárulás körüli ellentmondásokat. Igyekeznek konstruktív javaslattal élni az MTÜ felé a külföldi vásári megjelenéseket illetően. Egyeztetnének a szállodaipari szakmai képviselettel, nagy szállodaláncokkal a budapesti kapacitáshiány miatti nehézségek orvoslása érdekében, valamint a szövetséget bemutató prezentáció révén erőteljesebben kommunikálnák a küldőpiacok felé Budapestet és az országot, mint desztinációt.

Forrás: Turizmus Online