MEGOSZTÁS

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége a Magyar Turizmus Zrt együttműködésével 2015-ben harmadszor írta ki az „Év Szállodája” pályázatot. Erre 21 darab, 5-4-3*-os szálloda jelentkezett. Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2016. január 22-én a Budapest Hilton Szálloda Báltermében került sor, mintegy 250 vendég részvételével, a turizmus állami irányítása, az MT Zrt, szállodák és a sajtó, valamint a támogatók képviselőinek jelenlétében.

A pontozás keretében a zsűri értékelte a magas üzemelési színvonalat, a piaci részesedést és növekedést, a vendégek elégedettségét, a minőséget, a személyzet oktatását és elégedettségét és a társadalmi felelősségvállalást is. A zsűri megbízásából minden szállodában mystery vizsgálat is volt. Nagyra értékelte a zsűri továbbá a szenvedélyt, az elhivatottságot, ahogy a nyertes szállodák a vendégeknek tökéletes figyelmet, jó közérzetet, élményt kívántak teremteni.

ev_szallodaja_dij_2015A díjátadó gálán részt vett Lepsényi István az NGM gazdaságfejlesztésért és -szabályozásért felelős államtitkára, Susanne Kraus-Winkler az Európai Szállodák és Éttermek Szövetségének (HOTREC) elnöke, valamint Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese, akik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnökét, Dr. Niklai Ákost segítették a díjak átadásában.

Az eseményen köszöntőt mondott Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese is, aki hangsúlyozta: „A hazai szállodák rendkívül erős nemzetközi versenyben bizonyították, hogy gyorsan képesek alkalmazkodni az aktuális geopolitikai helyzetből adódó új fogyasztói szokásokhoz és a kereslet változásához, továbbá folyamatosan kiemelt feladatként kezelik szolgáltatásaik kimagasló minőségi színvonalának megtartását és továbbfejlesztését is. Ennek az értékorientált és minőségközpontú gondolkodásnak az elismerése az Év Szállodája díj, melyet a Magyar Turizmus Zrt. egy teljesen megújult ösztönzési csomaggal támogat, a nyertes szállodák számára kiemelt marketing- és PR lehetőségeket biztosítva hazai és külképviseleti felületein, vásárain, illetve kiadványaiban.”

 

A pályázat nyertesei:

5*  Kempinski Hotel Corvinus Budapest

4*  Budapest Airport Hotel STÁCIÓ Wellness & Konferencia

4*  Residence Ózon Conference & Wellness Hotel

3*  Casati Budapest Hotel

 

Különdíjban részesültek:

Az év tematikus szállodája: Spirit Hotel Thermal Spa – Sárvár

Legjobb személyzeti politika:  Radisson Blu Béke Hotel – Budapest

Legdinamikusabb szállodai teljesítmény növekedés:  Hotel Aventinus – Nyíregyháza

Innováció a marketing és értékesítés területén: Wellness Hotel Katalin – Gyenesdiás

Innováció az üzemeltetésben :  Four points by Sheraton – Kecskemét

Főnix díj:  Greenfield Hotel Golf & Spa – Bükfürdő

Legjobb CSR program:  Ibis Budapest City

 

Forrás: Turizmus Online

 

1 hozzászólás

  1. […] A Kempinski Hotel Corvinus, Budapest egyik legmeghatározóbb és leginnovatívabb szállodája. A központi fekvésű modern hotel 349 szobát és lakosztályt, valamint szolgáltatások széles körét kínálja. Földszintjén valósult meg az új éttermi koncepció (Gastronomic Quarter Downtown Budapest), melynek részei a Nobu, az ÉS Bisztró, az ÉS Deli, a The Living Room és a Blue Fox The Bar. A szálloda egyik kedvelt szolgáltatása a Kempinski The Spa, amelynek kezelései az európai évszakok váltakozásán alapulnak. A földszinti galéria tárlatain kortárs magyar művészek mutatkoznak be. […]

Comments are closed.